lördag 18 februari 2012

Schlageryra!











Igår bjöd min fantastiske sambo på schlagerfest! Jag tycker att jag kan få skryta om honom när han är så påhittig och generös och bjöd mig, min syster och svåger på schlagermingel! Därefter promenerade vi 5 minuter till Tegera Arena och bevittnade Melodifestivalens genrep! Det var glittrigt, glammigt, hårsprej som vi nästan fick i ansiktet (vi satt alldeles bakom green room), paljetter, rök, levande ljus och allt det där som schlager ska vara! Björn Ranelid bjöd på kärleksfest, Molly Sandén på powerballad, Youngblood på dans och Andreas Johnsson på sitt gamla vanliga koncept. Det uppskattades särskilt av de överförfriskade damerna i rosa boa på raden bakom oss...

5 kommentarer:

Elina sa...

ÅH! Snyggsystrar! Lite avis är jag allt på att jag inte fick dela kvällen med er, men mest är jag glad för er skull förstås :) Och jag fick ju äran att vakta, natta och fredagsmysa med två goungar.

J W sa...

"Värden" är mest glad för så trevligt sällskap. Grymma m o m och min vackra sambo.

Emelie sa...

Va härligt!
Vilken karl du har!

LinaTriathlet sa...

Wow härlig kväll, vilken kille du har, så fint gjort! Så himla snygga ni är! Jättefin kjol du har! :)

Tack för din fina kommentar Jonna! Du är guld! Kram till dig!

Snorkkis sa...

Oj vad kul! Och fina är ni. Ser fram emot att se programmet i kväll, har ju missat de(t?) tidigare del(arna?).
Kram!